^Powrót na górę
No upcoming event for this category
Budynek szkoły

Get Adobe Flash player

bazabanner maly zasluzeni
banner maly przedsiebiorcywybierzbanner maly youtubefacebook
                              

Strona Główna

Procedura postępowania w sprawie uczniów nie posiadających dostępu do internetu, a objętych systemem zdalnego nauczania na odległość w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim

Tekst procedury do pobrania poniżej. 
Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (procedura.pdf)procedura.pdfProcedura postępowania w sprawie uczniów nie posiadających dostępu do internetu, a objętych systemem zdalnego nauczania na odległość w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim393 kB

INFORMACJA DLA UCZNIOW I RODZICÓW



Drodzy uczniowie, Szanowni rodzice

Wszyscy uczniowie, nauczyciele rodzice nadal mamy obowiązki, które będziemy realizować. Zmienia się jedynie sposób w jaki będziemy to robić.

Będziemy to robili przy pełnej współpracy i zrozumieniu wszystkich stron.

Zachęcam do stałego wzajemnego kontaktu w różnych dostępnych zdalnych formach.

Szkoła korzysta już z dostępnych zdalnych narzędzi jak również przygotowuje odpowiednie formy i metody pracy zdalnej.

Regulacje prawne dotyczące zdalnego nauczania przygotowuje Ministerstwo Edukacji Narodowej.

Po wprowadzeniu stanu prawnego szkoła przekaże wszelkie niezbędne informacje dotyczące nauczania na odległość.

Potraktujmy ten okres jako dodatkową możliwość do ćwiczenia cierpliwości, optymizmu, odpowiedzialności i inicjatywy.

Wszystkich serdecznie pozdrawiam i życzę zdrowia, odporności i wytrwałości w szczególnej sytuacji dla każdego.

Dyrektor Zespołu Tomasz Płochocki

Apel Związku Rzemiosła Polskiego do rzemieślników szkolących uczniów młodocianych - pracowników.

Apel Związku Rzemiosła Polskiego do rzemieślników szkolących uczniów młodocianych - pracowników.
Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (APEL SPECJALNY ZRP_koronawirus.II.doc)Apel Związku Rzemiosła PolskiegoApel Związku Rzemiosła Polskiego27 kB
Download this file (APEL SPECJALNY ZRP_koronawirus.II.pdf)Apel Związku Rzemiosła Polskiego 2Apel Związku Rzemiosła Polskiego 2423 kB

Komunikat Starosty Mińskiego



KOMUNIKAT NR 2

W związku z koniecznością wzmocnienia ochrony przed koronawirusem (COVID -19), w trosce o najwyższe bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników, wprowadzam następujące zmiany w zakresie obsługi interesantów:
• Od dnia 17 marca 2020 roku Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim oraz Referaty w Halinowie i Sulejówku będą zamknięte dla interesantów do odwołania. Dokonane wcześniej rezerwacje wizyt zostają anulowane. Wszelkie sprawy będą załatwiane drogą pocztową lub za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej – ePUAP. Kontakt z urzędem będzie również możliwy drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dane kontaktowe:
  • Biuro Obsługi Interesanta Mińsk Mazowiecki, ul. Kościuszki 3 - 25 759-87-11, fax: 25 759-87-02, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Biuro Obsługi Interesanta Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 16 - 25 756 40 50, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Wydziału Komunikacji w Sulejówku, ul. Dworcowa 53 - 25 756-40-71, FAX 25 756-40-72, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Wydziału Architektury i Budownictwa w Sulejówku ul. Dworcowa 53 - 25 756 40 88, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Referat Wydziału Architektury i Budownictwa w Halinowie ul. Spółdzielcza 1 - 22 760 45 70, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kontakt do poszczególnych komórek merytorycznych dostępny jest na stronie internetowej powiatu, link: http://bip.powiatminski.pl/strona-228-wydzialy_stanowiska.html
Zamknięty dla interesantów będzie również Terenowy Punkt Paszportowy.

Uprzejmie proszę o wyrozumiałość. Za zaistniałe utrudnienia przepraszam.
Antoni Jan Tarczyński
Starosta Miński
Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (komunikat nr 2.pdf)Komunikat Starosty Mińskiego 299 kB

Zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych

ZARZĄDZENIE PORZĄDKOWE  NR 6/2020  DYREKTORA ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2 IM. POWSTAŃCÓW WARSZAWY W MIŃSKU MAZOWIECKIM z dnia 12 marca 2020 r. w sprawie czasowego zawieszenia wejść i wizyt na terenie budynku szkoły


    Na podstawie Art. 28  Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych zarządza się co następuje:

§ 1
W celu ochrony zdrowia i życia oraz zapobiegania rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 czasowo zawieszam wejścia i wizyty w Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim.

§ 2
Czasowe zawieszenie następuje na okres od 12 do 25 marca 2020 roku.

§ 3
Wizyty i wejścia możliwe są przez osoby upoważnione oraz służby państwowe.

§ 4
Wykonanie zarządzenia powierza się wicedyrektorom oraz kierownikowi gospodarczemu.

§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
 
 


ZARZĄDZENIE NR 5/2020  DYREKTORA ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2 IM. POWSTAŃCÓW WARSZAWY W MIŃSKU MAZOWIECKIM z dnia 11 marca 2020 r.



w sprawie zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 im. Powstańców Warszawy w Mińsku Mazowieckim.



Na podstawie Art. 28  Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych zarządza się co następuje

§ 1

Decyzją  Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Edukacji Narodowej, od dnia 12 marca do dnia 25 marca 2020 roku zawiesza się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.

§ 2

W okresie zawieszenia zajęć nauczyciele zostają w gotowości do pracy w domu. Maja możliwość komunikowania się i przekazywania informacji uczniom w zakresie realizacji podstawy programowej wykorzystując dziennik elektroniczny, platformy edukacyjne oraz pocztę elektroniczną. Nauczyciele i uczniowie mogą również podejmować różne formy samokształcenia.

§ 3

Forma organizacji pracy pracowników administracji i obsługi będzie określona w wewnętrznej procedurze pracy w okresie zawieszenia zajęć.

§ 4

Zajęcia praktyczne oraz praktyki zawodowe odbywające się w zakładach pracy przebiegają zgodnie z harmonogramem. W przypadku podjęcia decyzji przez pracodawcę o zawieszeniu zajęć należy postępować zgodnie z wytycznymi pracodawcy. Od 16 marca 2020 r. zawiesza się zajęcia realizowane w ramach turnusów dokształcania teoretycznego młodocianych pracowników - (kursy zawodowe).

§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.




Dyrektor Zespołu

Tomasz Płochocki
Attachments:
FileDescriptionFile size
Download this file (Zarządzenie.pdf)Zarządzenie.pdfZarządzenie325 kB

Nasze osiągnięcia:

1certyfikat_bezp.png2certyfikat_inno.pngc1.jpgc2.jpgc3.jpgc4.jpgc5.jpgc6.jpgc7.jpgc8.jpg1certyfikat_bezp.png2certyfikat_inno.pngc1.jpgc2.jpgc3.jpgc4.jpgc5.jpgc6.jpgc7.jpgc8.jpg

CNiNT

Erasmus+






Kalendarz

◄◄
►►
lipiec 2020
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg
  • 9.jpg
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg
  • 15.jpg
  • 16.jpg
  • 17.jpg