„Działać czy nie działać. Wolontariat młodych ludzi” |
|
|
Wpisany przez Janusz Zduńczyk
|
Środa, 12 Październik 2011 19:53 |
12 października 2011r. zostało zorganizowane z inicjatywy Starostwa Mińskiego, Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy i Powiatowego Środowiskowego Dom Samopomocy w Mińsku Mazowieckim spotkanie dla przedstawicieli wolontariatu ponadgimnazjalnych szkół powiatu mińskiego oraz wychowanków Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy pod hasłem: „Działać czy nie działać. Wolontariat młodych ludzi”. Spotkanie swoją obecnością zaszczycili: Wicestarosta Powiatu Mińskiego K. Płochocki, Naczelnik Wydziału Oświaty i Promocji E. Piotrkowicz, Przewodniczący Komisji Oświaty, Kultury i Sportu D. Milewski, Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie J. Zdzieborski, Radny Powiatu Mińskiego Z. Grzesiak, Gospodarzami byli: Dyrektor Powiatowego Środowiskowego Dom Samopomocy w Mińsku Mazowieckim J. Juszczak i Dyrektor Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 im. Powstańców Warszawy T. Płochocki. Nad organizacją i przebiegiem spotkania czuwała młodzież naszej szkoły.  "Starsza młodzież" podczas pracy zespołowej
Wspólne zdjęcie zamykające spotkanie
Efekty pracy młodzieży
|
|
Powiatowe biegi przełajowe |
|
|
Wpisany przez Katarzyna Kupidura
|
Niedziela, 09 Październik 2011 21:42 |
W dniu 29.09.2011 odbywały się powiatowe biegi przełajowe na stadionie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji i przyległych terenach leśnych.
W kategorii indywidualnej w biegu na 1500m wysokie I i III miejsce zajęli uczniowie naszej szkoły.
Owczarczyk Robert z kl. 1Lz – I m-ce i Kulka Michał z kl.1ml – III m-ce.
Na uwagę zasługuje również wysoka VI lokata Gójskiego Michała z kl. 4 Tim.
Wszyscy ci uczniowie będą reprezentować nasz powiat w mistrzostwach regionu w dn. 11.10.2011.
Reprezentacja naszej szkoły składająca się z 10 uczniów zajęła I m-ce w sztafetowych biegach przełajowych w dn. 04.10.2011,
po zaciętej rywalizacji zwyciężyli wyprzedzając reprezentantów ZS 1, LO PMS, ZS im.MSC i LO w Mrozach.
Osiągnięte I miejsce stało się przepustką do wyjazdu na mistrzostwa regionu które odbędą się 17.10.2011 w Siedlcach.
Gratulujemy zwycięzcom życząc dalszych sukcesów – grono pedagogiczne i uczniowie Mechanika.

Naszą szkołę reprezentowali:
- Owczarczyk Robert kl.1Lz
- Chodniewicz Patryk kl.2Tm
- Gójski Michał kl.4Tim
- Kaniewski Mateusz kl.1Lz
- Pielasa Cezary kl.1Tmp
- Dubiński Arkadiusz kl.1Tti
- Brzost Michał kl.2Tm
- Olszewski Michał kl.1Tmp
- Stusiński Andrzej kl.1ml
- Kulka Michał kl.1ml
|
Kawiarenka "Azyl" |
|
|
Wpisany przez Janusz Zduńczyk
|
Środa, 07 Wrzesień 2011 07:42 |
5 września 2011 r. rozpoczęła swoją działalność kawiarenka - „Azyl”. „Azyl” powstał z myślą o młodzieży naszej szkoły. Estetyczny wystrój wnętrza, bogata oferta dań, tygodniowe karnety obiadowe, niskie ceny to nie tylko zasługa właścicieli ale warunek jakim kierował się Samorząd uczniowski podczas akceptacji oferty przetargowej. |
Uroczystość rozpoczęcia roku szkolnego 2011/2012 |
|
|
Wpisany przez Janusz Zduńczyk
|
Poniedziałek, 05 Wrzesień 2011 09:20 |
1 września 2011 o godz. 9.00 odbyło się uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2011/2012. Radę Pedagogiczną, uczniów, rodziców oraz przybyłych gości powitał dyrektor szkoły –Tomasz Płochocki. 2 września odbyła się msza święta w kościele pod wezwaniem Św. Jana Chrzciciela. Mszę świętą odprawił proboszcz Marian Sobieszek. |
Kalendarz pracy w sierpniu |
|
|
Wpisany przez Maciek Mazanka
|
Piątek, 08 Lipiec 2011 11:29 |
KALENDARZ PRACY W SIERPNIU 22 - 26 SIERPNIA - SESJA EGZAMINACYJNA. ❖ 22 sierpnia godz. 9.00 - egzamin poprawkowy maturalny ustny ❖ 23 sierpnia godz. 9.00 - egzamin poprawkowy maturalny pisemny ❖ 22 - 26 sierpnia - egzaminy poprawkowe i klasyfikacyjne. > 26 sierpnia godz. 14.00 - zebranie przewodniczących Zespołów przedmiotowych i problemowych. > 29 sierpnia godz. 9.00 -16.00 - zebrania Zespołów przedmiotowych problemowych. 30 SIERPNIA GODZ. 12.00 - PLENARNA RADA PEDAGOGICZNA ZESPOŁU 31 SIERPNIA ORGANIZACJA PRACY NA ROK SZKOLNY 2011/2012 1 WRZEŚNIA UROCZYSTOŚĆ ROZPOCZĘCIA ROKU SZKOLNEGO 2011/2012 godz. 9.00 - uroczystości rozpoczęcia roku szkolnego w sali gimnastycznej. godz. 9.30 - spotkanie klas pierwszych z dyrekcją i wychowawcami. godz. 9.30 - spotkanie pozostałych klas z wychowawcami. godz. 10.00 - spotkanie klas pierwszych z wychowawcami. |
|
|
|
<< Początek < Poprzednia 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Następna > Ostatnie >>
|
Strona 37 z 50 |